2014/08/19

「まんが甲子園」の夏

815日に発行された朝日ぐんまでは、8月頭に「まんが甲子園」に出場した高崎東高等学校の漫画研究部の記事が掲載されました。


大会の日、会場のある高知市内は避難勧告が出るほどの大雨でしたが、不安や焦りを乗り越えて、見事決勝出場を果たしています!おめでとうございます!

大会の様子がよく分かる写真も顧問の先生にご提供いただきました!(Tシャツにもよく個性が表れていますよね…笑) みなさんお疲れさまでした!

------

My article about “The national high school Manga contest” was published on Weekly Asahi Gunma published on Aug 15. In this contest, qualified school team need to complete one board of Manga with chosen theme, in about 5 hours. Takasaki East high (Gunma) made it through the preliminaries and participated its final.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...